tisdag 1 maj 2012

Här händer massor just nu.








Drevrarna har klarat anlagsprovet i viltspår:)
















Lisa, Dog Power´s Toscana, har fått 9 valpar, 7+2. Jag fick vara med mot slutet av valpningen. Hon var jätteduktig och tog hand om sina bäbisar. Alla verkar vara pigga och alerta, hittar maten utan problem och låter så där lagom.








Ja så är det ju första maj så jag har så klart varit
ute och demonstrerat här i Mora. Jag gick med
en fana så stor så det var knapp jag orkade bära
 hela vägen.





Solen skiner och trädgården planeras. Jag har försökt att rita upp hur jag vill ha det:) Inte för att jag kan nåt om trädgård och det som hör till men jag skulle vilja ha lite fina blommor och buskar.




Idag har det varit så varmt så vi satt ute i trädgården
och åt så sent som kl. 18.30 utan att frysa.














Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar