söndag 20 januari 2013

Idag är det tre veckor sen vi var i Motala och parade Maya. Det är nu man kan börja ana om det blir valpar eller inte, jag kan inte säga nåt än. Misstänker gör jag men om det är så vet jag inte. Hon kanske är lite lugnare  och värdigare om hon nu kan vara det. När hon väntande första kullen blev hon vuxen och drottning i huset så jag vet inte om det går att bli mer än så. Hon har nämligen behållt den värdigheten och positionen. Hon äter fortfarande och det behöver ju inte säga nåt imorogn kanske hon inte vill ha. Jag tror att det var så att förra gången hade hon en dag då hon matvägrade men det behöver ju inte betyda att det är så den här gången. Visst kan jag se i hennes ögon att hon är dräktig men om det är sant eller jag som vill så gärna är ju också svårt att säga:) Den som väntar på nåt gott........

Medan vi väntar rullar livet på som vanligt här i Risa
Maya på sin favoritplats

Manda med leksak i munnen, en vanlig syn


En nötväcka vid fågelbordet

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar