måndag 23 mars 2009

Vad jag tycker det är kul att läsa om alla som gör något vettigt med sina hundar. Själv sitter vi här inne och tittar på snöovädret utanför. Det har snöat i 2 dagar. Vi var nyss ut och då hade det börjat blåsa också, det var 2.5 minusgrader. Nä sa hundarna nu får det vara nog. Matilda gick in och la sig under täcket. Vi får kanske vår här snart så vi kan vara ute och engegera oss i våra hundar vi med. Det kan i och för sig vara bra för hundarna att ha lite tråkigt ibland men nu tycker jag det har blivit lite för mycket av den varan. Jag längtar ut. Jag vet att det finns kläder men nu är jag trött på att klä mej och hundarna det ska vara vår nu.
Jag håller på att rensa mina kartonger i förråden så det kan väl vara bra med dåligt väder så det blir gjort. Har varit och kastat mina gamla skor på tippen idag, dom har hängt med i en kartong dom senaste 3 flyttarna men nu är dom borta.
kramar

1 kommentar:

  1. Du kan trösta dig med att det snöar lika illa i Värmland ikväll oxå :)

    SvaraRadera