onsdag 8 december 2010


Jag har gift bort min äldsta dotter. Känns stort.
Hon vigdes vid Vattnäs strand den 3/12.
Kallt? Nja -9, stjärnklart.
Det var underbart vackert. Samtidigt fick hennes yngsta dotter sitt namn, Livia-Emmeline Elisabet.
Efter namngivningen skickade vi upp såna där eldballonger. Jag vet inte vad dom heter men det blir ljusklot av dom på himlen. Det var så vackert. Man kan ju fundera varför vi envisas med att ha fyrverkerier när man kan ha eldballonger, så mycket bättre. Jag rekommenderar alla att köpa såna istället för raketer till nyår. Dom är tysta och ofarliga.
Efter vigsel och namngivning så begav vi oss in i värmen i bystugan i Vattnäs. Där åt vi gott och festade till kl. 4 på morgonen, ialla fall några av oss. Jag min man och min mor. Ungefär samma skara som var uppe till sist på mitt bröllop:)
kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar