söndag 20 september 2009

Min underbara Matilda


Jaha nu har den här veckan gått också. I helgen har jag varit duktig och motionerat mig och hundarna.


I fredags gick jag till Lina 4,7 km. Lördag gick jag med barnvagn och hundar ca 4 km uppför. Det var lite tungt. sen åkte vi, jag barn och barnabarn, till min mor i Borlänge. Där hittade jag billiga tapeter till sovrummet som blivit mindre för att göra badrummet större. Sen gick vi med barnbarn och hundar ca 8 km fram och tillbaka till marknaden. Jag köpte strumpor av alpacka, hoppas dom är varma och håller. Vi fick god mat hos mor som alltid sen åkte vi dom 10 milen hem igen. Idag har jag gått till min far och fått kaffe. Fram och tillbaka blev det nog ca 1,4 mil. I em var jag med en god vän och åt en härlig middag med gott vin till. Känner mig riktigt nöjd med helgen.


Kram

1 kommentar: