torsdag 10 september 2009

Nu var det ett tag sen jag skrev. Här är fullt upp med nytt jobb, ett till barnbarn, renovering av badrum och tillfälle till motion. Åker hemifrån 7 på morgonen och kommer hem runt 20-tiden.
Jobbet blir mer och mer intressant. Livet utan valpar, ja det är ett liv med motion igen, härligt. Så har jag då äntligen blivit mormor igen. Det lilla pyret ska heta Fabian. Jag hade förslaget Oskar men det passade inte. I morgon kommer Juni hit, hon ska vara här i helgen när hennes familj är bortrest. Det ska bli riktigt kul att se hur mycket hon växt. Jag tittade in hos Lisa, Dog Power´s Toscana som fått nytt namn, och hon har växt. Hon ser ut att bli riktigt fin. Jag och hundarna var där dan innan Cecar åkte så han och Lisa fick leka lite.


Min nya arbetsplats





Lisa med matte och husse




Cecar


Lisa och storasyster Maya


Cecar och Lisa

Ja nu är det ju inte så att Lisa accepterar att ligga
underst jämt, nä tuffa tag ska va.

2 kommentarer:

  1. Din nya arbetsplats ser jättefin ut, men jobba inte ihjäl dig! Lycka till med nya mormorskapet!

    SvaraRadera
  2. Tack Susanne. Nä jag ska inte jobba ihjäl mig men just nu är allt så nytt och spännande så det blir lätt att jag glömmer både kaffe och mat. Som tur är har jag arbetskamrater som ser till att jag får allt i mig som jag behöver.
    kram

    SvaraRadera