söndag 19 juli 2009

Alla 6

Första måltiden.
Jag brukar låta mina valpar äta ur min hand första måltiden men den här kullen kunde inte hejda sig när det serverades utan dom kastade sig över maten. Jag var tillslut tvungen att ta bort skålen, dom var helt galna. Förhppningsvis håller det i sig hela livet för hundar som inte äter är inte kul. Min Matilda åt i snitt 1 gång i veckan dom första åren men nu äter hon nästan varje dag. Maya är kräsen äter inte alltid, vill gärna ha något gott i skålen, har tendes att vara för smal så det är liksom bara att ge lite extra ibland.

Hane 1 och 3

3 kommentarer:

  1. Trevligt med god aptit!!!

    Henrik

    SvaraRadera
  2. Sötnosarna! Bara de inte blir som Sakari som är på ständig matjakt! :-)

    SvaraRadera
  3. Det verkar som att det snart är läge att komma och titta på dom små liven... Det är fart och fläckt på dom :-)

    SvaraRadera