söndag 5 juli 2009


Jaha nu har det gått 1 vecka sen dom kom till oss. Dom växer och frodas. Mamma Mira-Belle mår också bra. Hon börjar gå med på korta promenader. Vi har en morgontur och en kvällstur som funkar bra. Jag tror att hon mår bra när hon får röra sig lite hon blir ganska orolig nattetid annars. Det är väl inte längre än 150 meter från gården ungefär.



Storasyster Maya tar sin roll på största allvar. Hon har förstått att hon nu måste bli en vuxen kvinna och inte vara barnet längre. Hon kom igång med sitt första löp i går.

2 kommentarer:

  1. Sicka söta små valpar du har fått! :) Har själv blitt whippetägare sen en vecka tillbaks åt en 6 månaders hanhund vid namn Seven. O jisses det ångrara jag inte, whippet verkar vara helt rätt ras för mig o dom verkar ju så otroligt underbara! Men som sagt, supersöta valpar! :)

    SvaraRadera
  2. Så gott med bappisar! Ja tänk att "småsyskonen" kan växa upp så när dom blir stora systrar =) Våga började ju oxå löpa när vi fick smått hemma (slump eller inte?) Om jag inte missminner så skulle även en Smirre valp komma till kenneln? Skoj i så fall! Pussa å lukta på valparna från mig!

    SvaraRadera