fredag 15 maj 2009

Kanske är hon dräktig. Idag har hon inte varit riktigt sig själv, tror jag. Kanske jag inbillar mej, det är lätt en sån här gång. Hon var lite slö på fm, låg kvar i köket när jag tog lunchen, en tallrik med kött, och gick på balkongen och åt. Dom andra hundarn följde glatt med men hon struntade i det hela. Det brukar väl annars vara hon som ser till att vara längst fram. Om hon är trött brukar hon lägga sig i sängen men nu låg hon på golvet. Ja, vi får väl se.
i morgon ska vi hämta vår lilla katt, då får vi nog veta om hon är slö. Hon blir väl tokig. Vi har ju varit dit en gång och hälsat på den lille. Mira-Belle släppte inte katten med blicken fast jag la ner henne och sa till på skarpen. Vi får väl se om det går vägen. Hon tvekar nog inte om hon får möjlighet första dagarna. Jag tror inte att det håller i sig så länge hon kommer nog att acceptera den nya lilla flockmedlemmen. Kanske det blir hennes lilla skyddsling.
kram

1 kommentar:

  1. Spännande med katten...hur ska det gå?
    Vi håller tummarna att Mira-Belle är dräktig och att det föds ett gäng härliga valpar framöver!

    SvaraRadera