torsdag 14 maj 2009


Tage Dog Power´s Pinotage

Ja här blir inte mycket skrivet, jag har fortfarande inte fått igång datorn. Jag väntar på att min svärson ska ordna det men det verkar inte vara så lätt.


Vi har i alla fall haft 1-årskalas här med fem av valparna. Dom är underbara. Vilka temperament dom verkar ha, lugna och säkra. Det var kanske lilla Tage som var lite mammig men det beror på att han fått stryk några gånger av grannhunden. Sista gången gick afganen mellan och skyddade Tage. Afganen och Tage lever tillsammans.


Mamma Mira-Belle sa inte mycket, jag trodde att hon skulle fostra dom men det behövdes nog inte. Hon fostrar alltid Noss när dom träffas.


Jag bjöd dom fyrbenta på pannkakstårta, det var uppskattat.


Mira-Belle visar ännu inga tecken på dräktighet men det är väl lite tidigt än. Vi väntar med spänning.





Vi har börjat renovera trappen och hallen i huset men det går långsamt när amatörer håller på. Men vem har bråttom? Tänkte jag skulle lägga ut lite bilder på renoveringen när vi kommit en bit.


kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar