onsdag 29 januari 2014






14 dagar har gått sen vi tog planet till Finland och vackra Marcus. Vi väntar på tecken att allt gick som det skulle men inget än. Jag kan ju förstås se massor av tecken men det är nog bara min önskan som spelar mig ett spratt. Tror nog att jag får vänta en vecka till innan jag kan ana hur det har gått.
Under tiden lever vi ett vanligt vardagligt liv här i Risa. Hundar, jobb, politik, barnbarn, barn, skogspromenader och den träning som är möjlig.


Jag vill ju göra en svensk klassiker tillsammans med min son men just nu känns det hopplöst. Klarade Lidingöloppet med nöd och näppe. Nu gäller vasaloppet om några veckor och jag kan inte träna pga inflamerade hälsenor. Går hos sjukgymnast och får både ström och stötar men det blir bättre bara för stunden. Nu har jag beställt tid hos läkare så får vi se vad som händer men vasaloppet känns ganska kört just nu :(

Anna-Carin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar