onsdag 23 april 2014

Nu har dom blivit 5 veckor och det börjar kännas som jag måste bestämma mig. Detär inte lätt.
Jag har ägnat nästan hela dan åt att knäppa kort på dom små för att kanske få nåt att titta på och jämföra med andra valparkullar i samma ålder. Jag vet inte. Tiken är helt otroligt snygg när hon ställer sig själv men att få ett kort när hon gör det är omöjligt. Killarna är inte intresserade av att ställa upp sig. Funderar på om jag kanske ska leta fodervärd men jag vacklar i den tanken. Det beror förstås på om jag hittar nån sån där härlig människa som jag kan lita på.
Ja vi får se vad som händer. Här kommer i alla fall kort på dom små.


DP,s Royal Fantasy tik

DP,s Royal Respect hane

DP,s Royal Trinity hane

R Fantasy

R Trinity

R Respect

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar