onsdag 5 maj 2010

Ja nu är det inte långt kvar. Bakar bröd, bakar paj gör Jansson. Allt ska räcka till 50 personer och jag vet inte hur mycket som går åt. 50 personer hur mycket kan man äta. En del vill inte ha nån lunch när dom kommer andra kan säkert äta för två. Vissa vill nog inte ha frukost medan andra kan äta för flera.
Har inte riktigt bestämt ännu hur upplägget blir runt själva bröllopet men det ordnar sig som Lasse säger. Jag får väl lita på honom.

Idag har jag fått 6 pärlörhängen av min blivande man. Han tyckte inte att jag skulle ha oäkta så det blev äkta guld med pärla i 2 olika storlekar. Han är bra gullig.

Vi håller som bäst på att sätta ihop musik till mingel och dans. Det finns hur mycket bra musik som helst, det är svårt att välja. Vi ska väl i och för sig ha så det räcker några timmar men i alla fall. Ska det vara mycket dansband så som Lars-Kristers eller ska det vara disco? Ja man får väl hitta någon medelväg.

Vad tycker ni förresten om skorna?









kram

1 kommentar:

  1. Blandat lars-kristerz och lite disco-aktigt brukar bli det bästa :) gärna lite gamla hits som alla går igång på, svensk musik är faktiskt ju faktiskt bland det bästa när man ska dansa och ha kul :) / Elin

    SvaraRadera