söndag 24 februari 2013

Idag vill inte Maya vara med på bild. Det är 7 dagar kvar och det börjar bli lite knöligt. Hon har svårt att hitta nån skön ställning att sova i byter ofta plats, snurrar, stärcker ut sig. Ibland kan jag se hur hon går in i sig själv och förbereder sig mentalt.
Ikväll är det extra besvärligt verkar det som det går högst 5 minuter i samma ställning. Hon vill fortfarande vara med oss här ute i tvsoffan och kanske hon vill det hela tiden. Hon är enligt mig inte så tjock så det ska inte vara så många valpar där men några är det det ser jag:) Minst två tre stycken kan jag se sparka omkring där inne.
Eftersom inte Maya vill vara med på kort idag så lägger jag ut en bild på några av valparna från hennes förra kull tillsammans med barnbarnet Livia.



Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar