söndag 10 februari 2013

Nu är det bara 3 veckor kvar sen kan vi börja vänta på riktigt.
Hon har inte blivit så tjock dom sista dagarna så det är kanske inte så många som jag befarade ett tag.
Hon är inte så villig att springa längre stäckor längre, hon joggar lite sakta en bit sen kommer hon tillbaka för att gå bredvid eller bakom mig:) Mat verkar hon inte få nog av istället och hon kändes lite mager i det tjocka så jag har köpt riktigt kraftig mat nu och hoppas väl att hon ska känna sig nöjd.
Om en vecka tror jag att jag tar fram valplådan och gör ren den och tittar över om jag har fällar att lägga dit eller om drevrar och jämte har käkat upp dom. Lite orättvist kanske men dom är  ganska duktiga på att tugga på dom, Manda kan nog vara med på ett hörn där:)

Kram


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar