måndag 13 april 2009

Jaha nu har det börjat. Idag har jag fyttat 50 kartonger och en massa andra grejer till Risa. Jag är jättetrött. Hade tänkt att jag skulle ut och springa en lång tur med hundarna men när jag vaknade regnade det så då fick det vara. Men flytt av kartonger är rena styrketräningen och hundarna har fått en promenad på 7 km. Det kan väl få räcka för i dag.
Gårdagen gick inte så bra. Mira-Belle tycker det är tråkigt i utställningsringen och ger inte något fartigt intryck. Hon placerade sig som reserv i öppen klassen. Hon ska nog få stå över utställning hädanefter tror jag. Ska nog ställa henne en dag i Österbybruk för att se om hon tycker det är roligare utomhus i så fall får det bli så. Inomhus vet vi nu att det inte är någon ide.
Men hon ska inte bli någon soff hund för det hon får gå en lydnadskurs i vår istället.
kramar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar