måndag 20 april 2009



Läser om alla härliga hundpromenader i vårsverige. Längtar ut. Vill ha en ledig vecka med hundar vår och lata dagar.


Men nu är det inte så. Har snart flyttat allt utom dammråttor och annat skräp. Tänk vad mycket som kommer fram när man flyttar. Att det fanns så många dammråttor jag som tycker att jag har försökt och hållt efter dom. Men nu är det snart klart. Har mest bara städning kvar och så är det gården. Staketet ska väck, det blir nog inte det lättaste men det är väl bara att ta i. Jag är ju känd för att vara ganska envis och det är bra ibland. Hundarna får inte så mycket nu men vi försöker väl ta en kortare skogstur om dan i alla fall. En biltur ibland är också bra.
Kram


1 kommentar:

  1. Tack för kommentaren i min blogg!

    Jag bläddrade tillbaka bland dina inlägg för att få syn på var du ska flytta. Huset ser jättefint ut. Var ligger det? Jag förstår att du har det hektiskt!

    Hälsningar
    /Susanne

    SvaraRadera