tisdag 30 juni 2009

Ja nu har det gått 2 dygn och de små ser ut att må bra. Det är lite varmt åt dom men vi gör allt för att ge svalka utan att det drar på dom. Letade efter bordsfläkt idag men det var slut. Det där lät lite konstigt men jag tänkte mest på att få lite fart på luften så den inte står helt stilla.

Varken jag eller Mona har ju nån lång erfarenhet av whippetvalpar så det där med färger det gissar vi än så länge. Kanske nån kan hjälpa oss? Vi tror att dem blir beige och vi vet att tik 2 är svartbrindlad. Hane 3 blir också brindle men inte lika mycket och han är också svart är jag ganska säker på. Det här med färger tycker jag är ganska kul. Det var lika med Tibbarna, dom föddes med en färg men blev nåt annat utom dom svarta. Nu får vi väl vänta och se om vi har rätt jag och Mona.

Tik 1


Tik 2


Tik 3


Hane 1


Hane 2



Hane 3

kram

2 kommentarer:

  1. Å så fina dom är! Mys med dom små åt mig med, å lukta massor på dom!!!

    SvaraRadera
  2. Såvitt jag kan bedöma utifrån de bilder jag sett så ser ialla fall sex ut att vara svartpigmenterade....
    Fortsatt lycka till med dem!

    SvaraRadera