måndag 29 juni 2009


Maya funderar vad som hänt, varför hon inte är i centrum längre.

Hon vill gärna vara där och lukta lite och Miran tycker att det är ok så länge hon inte kommer för nära. Matilda har också vågat den här gången. Förra kullen vågade hon inte gå in i sovrummet på flera dagar.

Natten har varit lugn förutom att jag har kollat valplådan minst 1 gång i timmen. Nu ska jag jobba i kväll så då ska min son med flickvän hålla koll. Ni ska veta att jag kommer att terrorisera dom med telefonsamtal för att höra hur det går. Det som kan hända är väl att Miran lägger sig på dom men det tror jag inte att hon gör men man ska aldrig vara för säker.

kram

2 kommentarer:

  1. Great blog with nice photos.

    For more links to technology, pls visit www.yasthirah.com

    For more links to tourism, pls visit www.yastini.com

    For more info on soccer, pls visit http://www.aptconnections.blogspot.com/

    HAPPY BLOGGING!

    SvaraRadera
  2. vi håller koll :)Inga problem!

    SvaraRadera