söndag 21 juni 2009


Jaha, nu är det snart bara 6 dagar kvar. Idag lyste solen och då passade Miran på att sträcka ut sig i gräset så valparna fick känna på den sköna värmen.

Ja vi andra njöt också. Det känns skönt med värme nu, det har varit en lång kylig juni.

Innan jag gick till jobbet idag så var jag ut med hundarna och när jag var så långt från hemmet jag kunde vara så gick Miran nästan inte framåt längre. Oj, tänkte jag, tänk om hon inte orkar ta sig hem. Tänk om hon får värkar här ute. Jag orkar ju knappast bära hem henne. Men hon fick nån lukt i näsan och då gick det bra att trava på. Hmm, undra om hon försökte lura mig eller om hon tyckte det var tråkigt. Vi tog oss ialla fall hem utan problem och hon har inte visat några tecken på att vilja valpa.

kram

2 kommentarer:

  1. Tänk att man så spänt sitter hemma framför datorn å väntar på vad som finns i hennes mage =) Helt säkert så är det ett gäng snyggingar!

    SvaraRadera
  2. Så skönt hon verkar ha! Hon är nog less på stora magen :) Vi håller tummarna för valpningen och ser fram emot de små liven!

    SvaraRadera