onsdag 7 oktober 2009



Mina underbara barnbarn, Tristan 4 år, Tilja 2 år, Theodor 3 år och lilla Fabian 4 veckor.

I går snöade det här stora härliga flingor.

I dag är det klar himmel och 7 plusgrader.

I går var jag, Maya och Morris ute med Anneli och hundarna. Vi tyckte dom behövde lite annan miljö att röra sig i. Det blir ju mest skogspromenader och då ser vi varken människa eller fordon. Så vi tog en tur i Noret köpcentrum. Träffade folk som ville prata och hälsa på hundarna. Det gick bra. Lilla Lisa tyckte att allt var jättekul, livet leker för en liten whippetvalp. Maya och Morris skötte sig exemplariskt och Annelis welshar likaså. Sen bjöd Anneli på lunch, tack.

Väl hemma igen kom döttrarna med barn och bjöd på kladdkaka och hjälpte mig att sätta upp en lampa. Sen var det mest soffan hela kvällen. Härligt att ligga och slöa utan dåligt samvete för nåt som inte blev gjort.

kram

5 kommentarer:

  1. Hur kan du ha så många barnbarn som är så ung?

    SvaraRadera
  2. Jag är väl inte så ung, 47.

    SvaraRadera
  3. Det är klart att du är ung, 47 är väl ingen ålder! :-) Då är vi jämngamla du och jag och då kan jag passa på att avslöja att min äldsta dotter ska ha barn i november. Känns hur konstigt som helst! Men jag känner mig fortfarande som 20 och ur kan man då bli mormor?! :D

    SvaraRadera
  4. Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

    SvaraRadera
  5. Vet du, jag känner mmig också som 20 många gånger och det är underbart att vara 20 och bli mormor. Jag har fortfarande ork och kommer ihåg hur det var och allt det där. Njut av ditt barnbarn det är precis som alla säger, livets efterrätt.

    SvaraRadera