söndag 26 oktober 2014

Vingåker

Första utställning på länge.
Dags att se vad som sägs om vårvalparna .
 Tåm-Tåm ((Dog Power's Royal Trinity), syster Fanny (Dog Power's Royal Fantasy) och mamman Manda ((Dog Power's Merope af Plejaderna) åker till Vingåker på whippetklubbens inofficiella utställning i oktober. Domare Jeannette Lindblad. 101 hundar anmälda en enorm siffra för en inofficiell utställning men vi whippetfolk tycker att det är kul att ställa och värderar våra whippetutställningar högt.Det gick riktigt bra för oss jag är jättenöjd med valparna och deras mamma förstås.

TRäning med H Mörling

Lite tråkigt är det

Bra steg

Vänta det var något roligare där borta

Allvar nu

På sånt här bord har jag inte stått sen jag var liten men det går ju bra

Nu tycker jag att vi leker en stund

Nähä inte det, ok jag förslker skärpa mig en stund till

Är vi inte klara snart?

Koncentration. Ska vi bli placerade?

Jaaa 2:a med HP

Syrrans tur nu

Vänatar på att komma upp på bordet

Menar du så här?

Syskonen med sina fina rosetter

Då var det dags för mamma Manda

Fint steg


Jaaaa 1:a med UK så himla glad

Stor BT klass




Nej det gick inte längre än så.

Tack alla för komplimanger över mina valpar. Vi hade jättetrevligt men kunde tyvärr inte stanna ända till slutet eftersom vi har en bit att åka och de små valparna utplacerade.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar